РАЗХОДКА В БЪДЕЩЕТО
След общо 50 часа път в двете посоки се завърнахме благополучно от дистрибуторската среща на ЗАМСТ в Япония. Събрахме много впечатления, обменихме опит и знания. Видяхме къде се коренят грижите за здравето на спортистите, научихме, че ЗАМСТ са пионери в предпазването на глезените на активните спортисти, благодарение на медицинската експертиза на водещи признати лекари, ежедневната работа с атлетите и разбиране на техните нужди, и изследователския опит на SIGMAX- компанията майка с над 40 годишен опит в производството на ортопедични ортези и протези.
Впечатляващи бяха всички отдели и хора, които работят в централата на 33-я етаж в небостъргач, в бизнес център на Токио, с гледка към ФуджиСан. И знаете ли кое ме впечатли най-много - това че хората които работят там го правят с изключителен ентусиазъм, отдаденост, лоялност. Щастливи сме, че и ние в ОЛСПОРТ работим със същия ентусиазъм и отдаденост. Щастливи сме, че имаме възможност да се учим от изтъкнати лидери и още по-щастливи сме, че предаваме цялото това знание и у нас, чрез нашата концепция за здраве.
Видяхме също така и японските технологии в действие. Не само в подготовката за Летните Олимпийски игри през следващата година – в строителството на уникални съоръжения и масово използване на роботи, но също така и в невероятното развитие на продуктите на ZAMST, с използването на последните научни достижения при използваните материали.
Светът върви към персонализиране на продукти и услуги, защото всеки човек е уникален и имаме нужда от неща направени специално за нас . Истината е, че и технологиите вече го позволяват. Това е обяснението на въпроса защо спортът се е развил толкова много през последните години и защо постиженията се подобряват непрестанно - особено в спортовете, които имат оборудване и екипировка като ракети, кордажи, топки, обувки, специализирани компресиращи облекла, спортни брейсове, персонализирани обувки, стелки.
Тъй като тук говорим за брейсове, тенденцията при тях е да стават все по-фини, стабилни, персонални, по мярка. ZAMST винаги е налагала тенденциите. Преди 4 години с FILMISTA – наглезенката, която наричаме втора кожа -марката получи награда за иновация. Миналата година излезе FILMISTAи за китка, на Шанхайския маратон миналата седмица бе световната премиера на FILMISTA за коляно, в бъдеще очакваме и за другите части на тялото.
От Япония и японските хора и фирми има много какво да се научи. Ние сме горди, че можем да черпим най-хубавото от тях и с радост да го пренасяме и у нас.
Видяхме корените, технологичното развитие и БЪДЕЩЕТО, което за ZAMST е СЕГА.
Коментари
Все още няма коментари
Остави първия коментар