За ZAMST

Публикувано от: All Sport.bg В: Zamst на: Wednesday, June 17, 2015 Кометар: 0 Hit: 507

Аз съм ZAMST.

Аз се грижа за спортисти, за атлети от всеки вид спорт.

Аз ги предпазвам от най-млада възраст, така че те могат да достигнат пълния си потенциал.

Аз им давам опора, когато са ранени, за да се върнат към дейността си по-бързо.

Аз съм с тях при техните прояви, ден след ден, сезон след сезон.

Някои атлети тренират, за да спечелят и се съсредоточават върху тази цел.

Някои атлети тренират всеки ден, за да се насладят на добро здравословно състояние.

Всеки се радва на спорта по свой начин, със свои собствени цели и задачи.

Знам, че физическата активност е ангажимент, който включва дисциплина, енергия, болка ...

Знам, че ефективността, когато са изправени пред другите означава да се доверят на тялото си.

Знам, че уникални емоции се постигат в спорта и остават с нас за дълго време.

Ето защо аз обичам спорта. Страстно.

Аз съм ZAMST.

 

ZAMST ПО СВЕТА

ZAMST е марка на компанията NIPPON SIGMAX, която е лидер на японския ортопедичен пазар от 1973 г. Създадена през 1993 г., ZAMST увеличава медицинската експертиза, опит и утвърдени техники за производство на компанията-майка.

NIPPON SIGMAX има дъщерни дружества в Азия, Европа и САЩ:

20 годишна история

Продължаване на наследството: от миналото към бъдещето

Верни на нашите ценности

Двa основни принципи винаги са ръководели марката: Първият е нашата двойна експертиза в областта на медицината и спорта, която е уникална за пазара.

Медицина, тъй като продуктите се придържат към опита на компанията в областта на ортопедията и сътрудничеството със спортните лекари и физиотерапевти.

Спорт, заради близките отношения на марката със спортисти от най-високо ниво, треньори и физиотерапевти, което ни позволява да разберем техните нужди и ограничения по отношение на представянето им, свободата на движение и комфорта.

Вторият принцип е продължителния стремеж да се осигурят най-добрите технически решения, основаващи се на развитието на иновативните материали, дизайни и производствени процеси.

ZAMST сега е на 20 години. С течение на тези 20 години тези фундаменти непрекъснато се развиват и обогатяват, за да определят ДНК-то на марката. Тази ДНК има непоколебимо влияние върху развитието на нашите бъдещи продукти.

 

ZAMST - раждане и развитие на марката

Създаден от корпорация NIPPON SIGMAX, лидер на японския пазар за медицински ортези, ZAMST е посветена на защитата на спортистите с пълната ефективност на продуктите за медицинска защита, които позволяват свобода на движение и се адаптират към ограниченията на спорта. Поглед назад към развитието на ZAMST.

Всичко започва с медицински предпазител за глезена - наглезенка.

Преди време наличните на пазара модели се отличаваха с дантелени или плетени материали. ZAMST е първият производител, който проектира иновативен модел с вграден екзоскелет.

1991

Японският национален отбор по волейбол приема продукта като превантивен инструмент.

"Какво ако играчите носеха вид предпазител за глезена, докато играят за да се избегнат наранявания?»

Тази идея, изразена от лекаря на японския национален отбор по волейбол е генезисът на ZAMST. Предприехме масирана кампания отнаучноизследователска и развойна дейност, за да се постигне възможно най-здравия и най-устойчив продукт, в светлината на много строги ограничения в спортовете от най-високо ниво по време както на конкуренцията, така и на обучение.

Обучението на ZAMST

Разработено от спортните лекари и треньори, то подчертава това, което хората трябва да знаят за нараняванията, рискът от повторение на нараняването и превантивните методи.

1992

Наглезенките наZAMST попадат в светлината на прожекторите, благодарение на успеха на националния отбор по време на олимпийските игри в Барселона (6-то място).

Медийното отразяване обърна внимание към тези нови предпазители за глезена, които бяха носени от всички играчи на отбора. За да се справят с търсенето на това, което беше само прототип на този етап, NIPPON SIGMAX се потопи в пазара на спорта. Началото на едно голямо приключение за тази медицинска корпорация!

1993

ZAMST "Athlete Saver" е пуснат на пазара

Това е годината, когато марката ZAMST наистина еродена. Нейната мисия: да предпазва спортистите в изпълнение на своя лозунг, "Спасител за спортисти".

1994

Образователните усилия започват и се правят презентации пред конкуренти от най-високо ниво и спортисти от университети и колежи

Елитни спортисти, които са постоянно изложени на риск от нараняване бързо разбиратконцепцията за превенция. През 1994 г., ZAMST започва образователна програма за училищата и спортните клубове, с цел да се разпространи посланието за превенция на спортистите.

1995

Предпазителят за глезена A2, най-известния продукт от линията е с напълно нов дизайн

Създаден, за да посрещне най-взискателните условия за тренировки, А2 модела е изцяло променен през 1995 г. с цел да се постигне още по-голяма степен на опора. Оттогава е претърпял четири пълни промени в дизайна през последните седем години.

1996

Тъй като продуктите биват подобрявани, имената им се променият, с цел да бъдат свързвани с определенипродуктови линии

Точно като при предпазителя за глезена A2 (A като "глезен"), предпазителите за колената са също с напълно нов дизайн, а името им е актуализирано на KW (Knee Wrap). През 2000 г., прездпазителите за гърба също биват преобразени и продуктовата линия се преименува ZW (Zamst Waist).

2002

Стартиране на компресивната система за охлаждане

Една проста и ефикасна система за охлаждане, за да се улесни използването на охлаждането като превантивна стратегия!

Същата година са разработени продукти за ракетните спортове.

2008 Адаптиране на продукта

Марката става световна, а нейните продукти са съобразени с анатомията на европейците и американците. Дизайна и формите биват променени на базата на измервания, записани в STC (Sigmax Technology Center).

2009-2011

ZAMST стартира дейността си в Европа, САЩ и Китай.

2012

Иновации в отговор на илиотибиалния синдром при бегачите

Предпазителят за коляно RK-1 е създаден, за да осигури уникално решение за много често срещан проблем сред бегачите (20% от бегачите са засегнати): илиотибиалния синдром.

2014

Ново поколение предпазители за коляно, като се извлича ползва от уникален процес, който дава възможност да се инкорпорират копринени протеини в текстилните влакна, които покриват вътрешността на продукта, така че да е удоволствие да се носят върху кожата.

Тагове ZAMST

Коментари

Оставете вашият коментар